Stemmingsdagboek Datum: Mijn stemming Ik voelde me vandaag in het algemeen (1=heel slecht, 9=heel goed): * Klik op de slider om een score te bepalen. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Hoe mijn stemming vooral verbeterde | Meer info Mijn stemming verbeterde vooral door: *Je kan één van de voorbeelden uit de lijst selecteren of zelf iets invullen. Wat je invult wordt daarna in de lijst opgenomen. Noteer hier iets wanneer er een opvallend stemmingsverbeterend moment was. Dit kan te maken hebben met: een bepaalde situatie, een gebeurtenis, een positieve gedachte of verwachting. Hoeveel verbeterde mijn stemming (1=niet of een beetje, 5=heel veel): * Klik op de slider om een score te bepalen. 1 2 3 4 5 Hoe mijn stemming vooral verminderde | Meer info Mijn stemming werd vooral minder goed door: *Je kan één van de voorbeelden uit de lijst selecteren of zelf iets invullen. Wat je invult wordt daarna in de lijst opgenomen. Noteer hier iets wanneer er een opvallend stemmingsverslechterend moment was. Dit kan te maken hebben met: een bepaalde situatie, een gebeurtenis, een negatieve gedachte of verwachting. Hoeveel werd mijn stemming minder goed (1=niet of een beetje, 5=heel veel): * Klik op de slider om een score te bepalen. 1 2 3 4 5 Plezierige activiteiten van deze dag Welke plezierige activiteiten deed ik vandaag: *Je kan één van de voorbeelden uit de lijst selecteren of zelf iets invullen. Wat je invult wordt daarna in de lijst opgenomen. | Meer info Hoeveel plezierige activiteiten deed ik vandaag in totaal? (Vul een getal in) plezierige activiteiten Vul het aantal keren in dat je vandaag iets plezierigs deed. Mogelijk deed je dezelfde plezierige dingen meerdere keren. Bijvoorbeeld: je had een leuk gesprek met verschillende mensen of je ging een paar keer wandelen. Tel dan al deze activiteiten bij elkaar op. Mijn nota's | Meer info Ik wil dit onthouden over vandaag: Over je eigen nota's Hier kan je iets noteren als je daar zin in hebt of om iets te onthouden over de voorbije dag. Je kan het bijvoorbeeld als geheugensteun gebruiken om er met je begeleider over te praten.